fredag 29 juni 2012

:-) jihoooo

Semester semester i fyra veckor nu trallalaaa..... :-D
Skönt med en kort dag,och en bra dag,alla klienter på bra humör o vi har bara varit idag,tittat på em på tv,ätit god jägarsnitzel med svampsås,varit på promenad och ätit grisar och röd limonad :-) och sluta kl. 14 med ett ha en trevlig semester åt alla....for och handlade lite mat och det gick rätt snabbt.När jag kom hem och lagt i kylskåpet satte ja mig ner i soffan och mumsade i mig en magnum jordgubbs glass...mmmmm....så gott....längesen en sån glass....
Och ett fint resultat fick jag på vågen i morn,fast jag snubblade på mållinjen för delmål 2 så ändå....-12.2 kg. :-) får vara nöjd nog,och mitt pris låg i postlådan dessutom...en dvd...svinalängorna....
Hoppas solen börjar visa sig nästa vecka nu!Ikväll blir det lite slappa och slöa,hund skötning av de bästa och i moron tar jag tag i hushållet för på söndan har vi program hela dan....loppis race,och förlovningskaffe och dop kaffe senare på kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.