tisdag 25 december 2012

julen 2012

Vi tog emil med oss dan före dan på lite jul ärenden de tyckte han va skoj :-)

Mycket snö vid pappas grav

23.12 kl. 14.15 vid Ejde gravgård

På väg till Åvist och lägga ljus till camilla,-22 brr...

Julgåva av gubbens bror och fru :-) så fin!

En julstjärna till mig själv :-)

Detta fick jag av min egen älskling-TACK!

Julblomma av mamma med fam. så" var" det en chokladask å...var :-)

Julklappar av systern åt oss :-)

Detta gav jag min älskling

Tomtarna

Korg av "fammo"

Mindre julkort än vanligt i år...

Min jobbjul lista :-/ många timmar!

Denna fina pentik ljus hållare fick jag från jobbet

En julkorg av gubbens syster,som innehöll,två olika kex sorter,godis,och en oliv burk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.