onsdag 16 januari 2013

tre lediga dagar

Att få tre lediga dagar efter varann de e lyx det :-) fast jag had önska denna dag.Igår satt vi jag o min klasskompis i 7 timmar o skrev på vårt slutarbete!!!Pust...var ti bibban efter 10 böcker typ och en skrev och andra sökte information,vi hann bra långt och vi e nöjda med att fått i gång det.Fick lite mera gjort på den praktiska delen oxå,det kommer att bli riktigt bra :-) Dessutom fick vi vi meddelande om att ingen skola då vi satt o skrev :-) Ännu bättre blev det fick vi mera gjort.
Idag har hushållet fått bli lite uppsnyggat och räckningar e betalda och skolpapper i ordning,ska snart ställa mig för ikväll har vi skola redan kl. 16 en föreläsning om cancer,sen lektion efter det.Nästa vecka ska vi på studiebesök till Kokkola,tur jag hade ledig dag då,blir shopping oxå ;-)
 Vikten går neråt :-) -2,6 kg.Vätskan e borta,och mitt sötsug e riktit bra,känns ok att hålla bra mat tider!
Fått nya jobb listan redan,den såg väl helt ok ut,fem skiften efter varann MEN 4 dagar ledigt efter :-) Då blir det skoluppg. för hela slanten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.