söndag 10 februari 2013

Hälga vår :-)

här ligger jag o vilar på en äng



Nej nu sticker jag!

Varför fotar ni mig?
I morse låg missan på soff ryggstödet och morrade o spanade in i skogen,för där ca. 50 m. in på åkern låg älgen sov så sött :-) Kl. 9 steg den upp o gick in i skogen.Då ja kom hem 15.15 idag låg den på nytt ställe inne på vårt "hundhage område",trodde int mina ögon och inte heller maken då jag ringde o sa :-) fotade den,och gav lite mat.Såg just ögon som lyste i natten och sindy e tokig!!!
Det känns väl tryggt här,hmmm....med en jägare i huset?! :-D

Jobbat tre dagar,kväll,morgon och idag morgon.Gått bra,ny lista,ny klient har vi fått.Nu ledig i två dagar som går till vasa resa i morgon,och skolan på tisdan,hemtent att laga :-/ De e mycket nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.