söndag 30 juni 2013

Jobbar

Jobbat tre mornar nu 7-15 långa skiften en det har gått riktit bra :-) Jag vet inte men det känns helt annorlunda ut nu när jag är närvårdare på riktigt,ansvaret som man har när man e med ett biträde är viktigt!Dela medicin rätt och "se" om nån mår sämre,ta hand om alla!Fick höra i helgen hur snäll jag är,tacksamma tanter över småsaker som att visa foton,vara ute och gå,ge en minut och två av din tid! :-) Känns bra att man är uppskattad ändå!
Nu väntar två lediga dagar,inga planer alls tar det som det kommer!Nästa vecka tre kvällar och en morgon,min lediga helg blev till ingenting :-/ Men men så e det med att vara vikarie.
Hoppas nästa lista kommer snart,har extra skiften då vet jag!

Ingen katt ännu har vi fått hem,har har nog flyttat nu!Missan e så "pjaso" me mig so hon inte varit förr :-/
Synd på bra katt men men han e ju frass o dom bruk tydligen fara ibland,tror att något djur har fått tag i honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.