måndag 16 september 2013

Ny vecka med nytt jobb!

Första dagen på nya stället 7-13 inskolning i hur ett morgonskifte går till,behöv jag säja att det snurrar i mitt huvudet efter allt nytt,nya ansikten och rutiner???? :-) Men kul med det nya ändå!
Stämpelklocka,papper,och lite rundvandring.20 nya namn och många i personalen.Nog tror jag det blir bra bara man kommer in i det helt,nu känns allt råddigt bara!
I morgon har jag kväll och på onsdan börjar på riktigt som en i gänget,tur jag får fråga mig fram :-)

Var lördag kväll 14-21 på förra jobbet,hade kvällsprogram o träna hjärnan lite med dem,och igår var jag morgon 7-13,fick lite smått av några av dem :-) Fint ställe med fina klienter,flera med tårar i ögonen då jag sa hejdå :-( Men de e dax att gå vidare i karriären!
Var på kaffe ti abc sen,var ti fäboda med några vänner o gå,hem och slappa lite och sen o dela ut lite reklam på byn,och  en kvällspromenad med sindy hjärtat vår!

Vikten denna vecka -1,3 kg. Igen så mycket så får se om det jämnar ut sig till nästa vecka igen då!
Känns ordentligt i midjan nu!Totalt sen ja började 12.8 är det: -4,1 kg :-)
Ikväll skall jag på jumppa i grannhuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.