måndag 31 mars 2014

Sista dan på denna månad!!

Ett sista inlägg den sista dagen på mars månad hinner jag ännu med!
Fullt upp är det är mera på jobbet än hemma nu just,en dålig lista med ett dag ledig och flera skift igen,i natt väntar natt jobb igen....två natt och en dag ledig och fyra skift på sen Puff!Men men jag har ett jobb och pengarna behövs så vad kan man....men visst e det tungt att vara 100%!Fick avtal till 31.8 nu på 100 % över sommaren och från 26.5 blir att byta avdelning till en lugnare,blir bra med ombytte!Och 10 dagar semester dessutom nångång ska in läggas! :-) Bra med jobb nu några månader man behöver inte fundera på det då!Var lönedag idag och det syntes att man jobbar typ hela tiden ;-) fast det far fort!
Varit till frissan idag,ti stan o handla mat och hårfärg,och hämta wc-och hushållspapper från Sandsund.
Tyvärr har kampen mot vikten gått på grund,fuskat både med kost o motion nu flera veckor...en riktigt svacka!Hur kommer man på raden igen?Kanske vårvädret drar mig rätt snart..... :-)
Ska lägga in lite foton i morgon som jag fota i lördas på min lediga dag!
Nu väntar på jobbet tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.