tisdag 31 juli 2012

jobbet kallar igen!


Dit for den semester då :-( surt då fyra veckor går så fort men men nåt har man juh gjort,loppisrace,kokkola,villor,kalas,rensat och städat,ätit gott o njutit :-)De sista dagarna for på städning av skräp o ekorosk,villan,monäs rodden,glass på torget och besök till harjux,korvgrillning och ut o köra och avsluttade med ett häftigt åskväder som slog ner här vid grannens så våra tv signal for,nätet for :-( inte kul att vackna till sånt.Men nu e det upprett och vi sir tv igen :-) Igår hade vi planeringsdag på jobbet,planera och var ut o äta,hade fixat en blåbärspaj till em. kaffet :-) Och idag kom jobbarna så det var lite råddigt på nytt ställe och de olika rutinerna men nog blir det bra bara vi kommer i gång!Å 31.7 jaaa....då fortsatt min kamp,så invägning idag med nystart:Vikten idag efter semester 76,6 :-) på samma siffror som före,yes va ja e nöjd :-)
Dessa ska gå på mig!!!!
Och har ett mål mellan 68-70 kg. ska ja vara,och mina nyköpta jeans ska på mig till den 14.10 så he så!Tror det kan vara 5-6 cm. i midjan och att de ska sitta snyggt över röven,det blir att jobba på nu! :-) e taggad och motiverad,nytt häfte och nu!!!! :-)
Nu ska ja fara o mata grann katten och kanske ut o gå,men då ja tre böcker som bara väntar på mig ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.