lördag 25 augusti 2012

Villavsluttning

Så var det avsluttning för sommaren,redan!Ho ho vart for de här senaste tre månaderna????Inga planer kanske ti villan i ådö,min lillebror sku vila råka oss idag oxå....så vi får se vad som händer.I alla fall e de fäädi städat och tvättmaskin går på det sista,rent i sängarna,magen e mätt,kaniner är matade,blommor vattnade m.m  :-) har gubben ut på jakt så ja får gjort mycki då int han tållar i vägen här ;-) Kissorna e så trötta idag ligger o sover bara,de e bara sindy som håller låda med sitt gnäll löip sindy e hormonstinn nu just :-/
Tjuvvägde mig igår och oj :-) hoppas det håller i sig får man hoppas!Det går bra nu just fast hormonerna hoppar men de funkar!
Det roliga telefon samtalet jag hade i måndags blev ett till telefon samtal i onsdas och det blev klart hur det blir med jobb och skola :-) Så nu e det bara nästa vecka till,så blir det nya utmaningar och skiftesjobb kan jag avslöja :-) ska skriva papper nästa vecka och besök nya jobbet.Ska bli kul med något nytt och eftersom de ser ovisst ut med framtiden inom kårkulla så nöjd o glad  jag :-)
E inte van med lediga dagar inne i veckan så nu blir det läxor,hushåll och motion tror det blir riktigt bra det här.
Fyndade i måndas på stugan,tisdan fick min kära man tre ko glas som ja fyndade på fb loppis,onsdan fick ja mina blåa lampor,och på kvällen fick jag sålt nåt och köpt en två e. huppari från stugan.
Nu hänga tvätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.