fredag 28 september 2012

Fredag-ledig dag :-)

Alltså en ledig dag och inga läxor att göra ens....de betyder att det e hushållet och bara vara dag :-)
Varit en bra vecka,had kväll i måndas,och tisdag morgon med skola på kvällen,onsdan var jag ledig och gjorde fäädit en uppg. och skicka in den ti läraren,hann vara ut på timmes länk me sindy,och ti stan ti bibban,och handla lite,och in o fynda två plagg vid stugan för tre e. :-) foton kommer,de hänger på tork nu just.Och ons. kvällen fick jag o min studiekamrat gjort färdigt inledningen till lärdomsprovet som skall vara in nu i helgen :-) skönt ti ha det undan,vi ska skriva om utbrändhet.Igår var det morgonskifte med mycket städ,och hjälpa duscha,var ti apoteket ett varv,och en klient kom hem från sjukhuset,att se den glädjen hur glad hon var att få vara tibax :-) oj... Skolan igår kväll,intressant :-) o fick fara rei före 20.00 :-)
Idag har jag hunnit tvätta en maskin kläder,plocka i köket och lägg i maskin,tvätta fem fönster på framsidan av huset.Å så skrämde de mig från insidan,salli och gubben :-) Nu borde jag åka ti stan o handla lite mat,äta nåt och sen fortsätta på baksidan med fönstren.
Jobbar morgon både lördag och söndag,men slutar redan kl. 14 så hinner med annat nog sen å,som att fixa lite fina höstblommor på trappan,städa upp här på gården....
Blir nog någon promenad i helgen oxå,det närmar sig mitt mål och deadline :-) pms veckan e slut så borde rinna av mig lite vätska nu e så nära så nära nu....jeansen väntar!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.