söndag 25 november 2012

Begravning :-(

Har just grävft en grop åt joppe,hittade honom död i morse när jag gick me mat till dem.Såg redan igår att han var lite konstig,trött och hängig.Men döden kom fort tydligen,låg utsträckt me hövo i matkoppen.Nu ligger han under jorden me stampe,de får stampa vidare på gröna ängar <3
Hann bli över 9 år,så han var med länge.Nu e de små flickorna kvar då.
Blir att söka sig till jobbet om en timme,sista passet före två lediga dagar :-) Ska ha utvärderingssamtal idag me handledaren om min tid där,och få bedömning över första delen :-/ huuu...
Blir femte skiftet nu på rad,så därför har jag inte hunnit blogga så mycket,och med grupptent i torsdags i skolan.I morgon blir det läx dag och tisdag ska jag bara vara!!!Nästa helg e jag ledig,är lilla jul då hoppas det kommer snö till det!
Snålheten forsätter :-( blä va ja sku kunna äta mycket sött nu...o det känns i magen usch får skärpa mig nu!
Jepp nu sticka lite före jobbet!Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.