onsdag 28 november 2012

onsdag 28.11

Dit for de lediga dagarna i ett svich :-/ Vad gjorde jag?Måndan gick f.m till at göra bort två uppg. en som sku in till igår,och en till nu på söndag.Tittade lite på den 3 :je men orkade inte...
Städat upp i lekrummet sen och försökte få ihop spjälsängen :-/ Håller på med en filt till denna så radade ut lappar för att se hur mycket jag har kvar att laga.Hade utlånat bilen hela dan så den fick jag tibax på kvällen,stickade och tittade på tv resten av kvällen.Tisdan var och handlade mat,hämta en blomma åt en 70-åring,och på e.m var jag till klasskompisen i grannbyn och vi lagade undan vårdvetenskaps teorier till lärdomsprovet och fick inskickat det oxå.skönt!I skolan igår kväll,hade cancer föreläsning åt varandra.
Idag bara plockat och städat lite,vikit kläder och packa upp de sista flyttlådorna :-) bara porslin i dem ändå.Skönt att få rummen i bra skick nångång!Tog fram julgardiner att fixa på fredan och i helgen.
Blir att jobba tre dagar nu,kväll,morgon,kväll.skola i moro kväll.Men en ledig helg väntar inga läxor bara vara och ställa till jul.Hittade första julklappen åt lillebror i helgen :-)
Minus 6 grader och det vill komma ner snö....hurra det blir snart vitt på marken igen!
Nu ska jag fixa mat,och fara mot stan,tanka bilen och sånt!

Sindy idag

Findus går på gravgården

Här vilar dom Stampe och Joppe

Skogen bakom oss

paparazzi foto åv Sindy :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.