söndag 10 mars 2013

Ny vecka i morgon då

Helgen har varit o farit.....svichhhh så  den över!Igår hann jag kasta ut sängkläderna från morgonen men sen  satt vi 7 1/2 timme med slutarbetet :-/ Suck sku int alls ta så länge had vi tänkt na men...fick laga en 22 sidors power point presentation på vårt arbete som vi tänkte börja med att berätta om på onsdan,sen tar vår föreläsare över och kaffe paus i mellan så fortsätter han om hut man förebygger stress,och så hitta vi en bra avslappnings övning som vi menar avsluta med!Lite nervöst blir det nog,men hoppas vi fixar det och får bra betyg för allt.Tänkte fixa med tulpaner och ljus,lite godis på bordet.Har inte fått så många anmälningar så nån till sku no få komma,behöver in mera pengar så vi har råd att bet. föreläsaren plus kaffet.Nå dit for hela dan igår då!Orka int göra så mycket igår kväll var helt slut i bollen :-/
Men idag har jag fått mera gjort i stället,fixat o donat i hushållet,tvättat kläder,lagat mat,plockat o på här,varit till mysinge och provkört en fin bil,bara såde ca. 37,500 som saknas ;-) fast va sku man göra med en sån dyr bil???Drack kaffe där mesamma.Sen var vi ut o gå med sindy ett varv,kall blåst brrrr....!
Och nu håller jag på med att laga kladdkakor till kara cafe i morgon.Tre st. blir det.Hittade ett bra recept på en blogg i fredas,så jag testa en då kvinnodagen till ära ;-)
I morgon blir det att komma ihåg att broms vid sandsund då ;-) De e ju dit jag ska i morgon.Veckans tider blir så här,7-14,7-14,ledig,ledig,7-15,7-15.och 7-15.Vet int om vi har skola på tisdag ännu,och onsdan blir det först frissa besök,sen på kvällen vår praktiska del,därav vill jag vara ledig på torsdag för att pusta ut!Och antar det är skola på torsdag,fredag löne dag :-) hurra!
Vikt kontroll i morgon,blir inte bra tror jag fuskat så denna vecka!!! :-( blir skärpning nu måste ju vara i form ill maj om det ska bli nå nya kläder till dimenssionen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.