onsdag 27 mars 2013

Ny vecka o ja det blir påsk oxå i år igen :-)

Måndagen var det jobb dag,femte skiftet på rad-pust!Men bra gick det ändå,var ensam i huset två timmar.Telefonen ringde hela dan tyckte jag.Lite råddigt då chefen har vinterledigt.
Tisdan:sovmorgon,ti stan o handla lite mat medan gubben var på fys. beh.,kaffe vid neste,bakade bröd och lite roliga kex till söndan på kvällen då gubben var på möte.
Idag har dagen gått till storstädning,tvättning av kläder,bakat semlor,varit ti stan nu på e.m. bibban,kaffe och hämta rådjursmat från k-super.Å nu blir det kvällspromenad med sindy tänkt jag,sen blir det pannkaka på det och slappa resten av kvällen för i morgon blir det jobb igen.Fredan e jag ledig,medan jag har morgon på lördag,och söndan ledig därför påsk kaffe/fira gubbens födelsedag.Måndag morgon,och tisdag.Sen ledig igen i tre dagar :-) Skönt när har ledigt nu att får gör det man vill och inte behöv sitta framför datorn me nån upp.,min hjärnan har nog inte fattat att man har klart studierna så här långt!Bara vi sku få bestämt när yp sku vara så känns det bättre,borde skiva den klart.Å vårt slutarbete oxå.
Nej nu väntar bästa sindy på mig.Åh jaaa....fick bekräftat det jag anade idag på f.m......flick kanierna är lesbiska :-D förvåna?Nej för joppe o stampe var ju bög så....... :-) :-) :-) :-) :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.