måndag 29 april 2013

Nåja!!

För 11 år sen idag var jag på bb och tog emot en liten liten skrutt unge :-) Igår var vi och firade honom på kvällen,en lycklig 11-åring som fått en egen race moppe att köra på bana med.Åren går och pojken har växt!!!Ho-ho tur då man själv e ung eller hur det nu var?! :-)

Ikväll satte vi punkt för vårt slutarbete,i morgon åker tre kopior iväg för att bindas,skönt att ha det över!Bara en utvärdering av det hela med lärarna.I morgon påbörjar jag mitt yrkesprov på Hedbo,fyra dagar i rad nu och ledig helg och sen ännu måndag.Sen 13.5 har vi utvärderingsmöte :-/ Optima värdering med min handledare och ut o äta ska vi som optima bjuder på :-)
Sen den veckan är det bara två ve. jobb före läroavtalet är slut för sista veckan i maj har vi skola två dagar.Har ledigt den veckan,börjar semester från 29.5.Vi har brandövning,och sånt sista veckan,övning både i kyrkan och sursik.Men kl. 15.00 den 30.5 ska vi vara klara att gå in i kyrkan som närvårdare :-)  Planerar festen för fullt som ev. sker första helgen i juni.

Tre veckor semester och sen från 17.6 börjar jag som sommar vik. så då blir både morgonskifte och kvälls tillbax fast jag e ensam på kvällen då!Får se då hur det går!
Jobbar bara på 78,43 % men tar extra skiften nog har jag lovat!

Nya tag efter mycket fusk från och med idag!!!!Vågen visade otäcka siffror :-(
Om jag ska ha en ny klänning till examen så då skärpning!!!

I morgon är det vappen,jobbar till 13,även på första maj till 13.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.