söndag 21 juli 2013

Lediga helgen

Igår var vi till Sundom hela dagen,fick råk Svenskan,äta flera måltid-gott gott.Var ut o köra och titta hur Sundom växer,fina Söderfjärden,en del av Solf.En rolig dag i den vackra byn som jag fått bo i och gå i skola,mina tonårsår :-)
När vi kom hem i natt,satt en främmande katt på trappan trodde vi....det var FINDUS!!!!!!!!Å han kom springade rakt mot mig och jama bara....liten o mager men inte sjuk el. skadad alls!!!
De två andra bara fräser åt han,Ariel visste inte vem det var tror jag.Sovit på min arm hela natten o jama mellan varven,åt hungrigt och inte varit ut på hela dagen idag!!!Sover,gosar och äter!
Vi trodde han nog var död,helt otroligt att han hittade hem.Men VAR han varit är nog ett ?
Haft städning idag,varit o handla mat,haft besök på e.m. av ett par.
Nästa vecka:7-14,14-21,L.,14-21,14-21,7-13,7-13 Pust!
Jakobs dagar,och 30-års kalas!


Ariel hitta vedkorgen som skall kastas :-)

Hitta min nya dagbok

Gubben fick en grön filt från Kokkola

FINDUS hemma igen efter 1 mån. äventyr

Vårt "nya" sovrum


Ny matta och en massa loppis saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.