onsdag 31 juli 2013

Uppdatering!

Oj va tiden rusar i väg,idag är det sista juli dessutom!!!
Jobbat som dåre förra veckan,en dag ledig bara och den gick i jakobs dagars tecken med hund  match show på kvällen.Byte mitt skifte så jag fick se på hundarna :-) Jobbade kväll torsdag och fredag,lördag morgon med 30-års kaffe på e.m. i Lappfors,varmt och goda tårtor fick vi.Tänk att lillsyrran hinner snart i kapp mig med åldern? :-) Var till stan på kvällen,fick två dvd av Y. som hade varit till Umeå :-) Wallander!
Råkade mycket känt folk ute,men det var mindre än det brukar nog!
Fick ändra lite skiften p.g.a sjukdom så hade söndag kväll och måndag morgon till 15.45! Puh!
Hade besök av Kajsa med fam. och Tina som oxå var hemma på måndag kväll,vi åt pizza och glass och fick råka dom före de far hem till umeå igen.Blir nog en resa dit snart igen!Svea e ju bara för söt!!! :-)
Igår bytte jag till mig ledig dag och hade en sån värk i fötter och leder o rygg,men fick prisatt loppis saker till lördan,och tvätta lite kläder.Fick vara ensam hela dan oxå och regnade gjorde det oxå,var slapp o titta tv bara på e.m. sån värk i hela kroppen! :-(
Bokade enjo party igår oxå till den 22.8 kl. 18.00 så Sussi du läser väl detta? :-)
Jepp nu kallar jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.