lördag 5 maj 2012

Regndag

Idag verkar det bli regn hela dagen,kallt och blåser....blir en innedag då.Min yp plan borde vara färdig idag,och min hals känns tjock...så har nog rätt att vara inne då :-)
Snart slutar vi springa i skolan på kvällarna,hoppas man får mera tid till motion då,för det blir inte så mycket nu med skola två kvällar i veckan.I onsdags var jag på en timmes länk me happyfeet :-) skönt var det och rask promenad med bästa fyrfota vännen.Har hållit mig på mina points sen i tisdas,dragit ner en points dessutom...så det går lite fortare att nå under 80 strecket :-) Vet int hur det går med vägningen,känns som byxorna har blivit lösare men de e stora från för så ????Redan 500 g. e bra tycker jag.Hoppas det blir sol i morgon så far ja ut på en promenad då :-)
Kissorna tycker det e skönt att sova nu oxå...konstigt!? :-)
Tvättmaskin går,och lite städning står på schema och mat lagning,och skiva yp plan!!!Suck tråkit men sista hoppas uppg. nu före sommarledigt!Praktik om två veckor,och några kvällar till...skönt med ledigt sen!Får vila upp sig till hösten som blir tung!Men men nog blir det bra sen när jag har pappren i hand och allt o kan söka mig på nya utmaningar!
Jepp nu ska jag fortsätta!Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.