onsdag 11 april 2012

blogga eller inte blogga?

Funderat några dagar nu om jag skall eller låta bli....men gör ett försök nu så ser hur det går...
Vem e jag då?Jo en kvinna i sina bästa år,heltidsjobbar,och studerar två dagar i veckan kvällstid,försöker sköta ett hushåll där i mellan,och vara ute o gå.Bor med min man ute å landet med våra djur,katter hundar och kaniner :-)
Varför heter min blogg vikt kampen jo....för 6 ve. sen ställde jag mig på vågen :-( den visade hemska siffror...och så fick jag den rätta gnistan tack vare en lärare som frågade när jag skall få min fastlagsbulle???Neee ja e int gravid de e fläsk!!! :-D Så.....viktväktar points som jag vet att funkar....och resultat hittills är -6,7 kg. :-) jihooooooo!!! Vet vad jag borde väga men dit e det långt men ja ger inte upp för nu vill ja har nya kläder och ingen värk i min rygg,hur skall jag orka i vård yrket annars???
Så varje måndag e det väg dax,äter för de points jag har för dagen,o försöker vara ute o gå 3-4 gånger i veckan.Ikväll blev det simmning för vi var från skolan o. testa vattenjumppa så skönt!!!
Känner mig lagom mör i kroppen nu o tror det blir sängen och en bra bok,har semester i morgon :-)
Så detta var första inlägget på denna blogg,bilder kommer oxå någon dag...tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.