onsdag 25 april 2012

en vårkväll i april...

En timmes skön hund promenad en fin kväll som denna :-) njöt som bara den och sindy gick fint i koppel,satt sig ner o tittade djupt med sina bruna ögon,ja lite godis i fickan e bra ti ha ;-)
Hade skola igår kväll,och på måndan hade jag vilo kväll från motion,men ikväll var jag ledig o med ett skönt vår väder som detta blev det hund promenad :-)
Vi satt ute en timme på jobbet idag oxå,det var så skönt i solen,snön smälter bort nu och våren e här-äntligen!Våren e en fin årstid då allt börjar växa igen och så blir det varmt och sommar och semester :-)
Det for ju lite väl mycket vid måndagens vägning men....det jämnar väl upp sig igen nu då... ser skymten av 80 nu så ja kämpar vidare.Det var så roligt att få på sig utebyxorna i söndas-hurra!Kände mig så smal på en gång och det e ju 7,1 kg. bort oxå så klart det känns :-) Känner mig nöjd med att kämpa,och unnar mig på helgen med nåt gott,det blir ju glass säsong nu oxå...mm...
jepp så var det idag nu i duschen och äta de lite före lägg dax.Ha det gott ni som läser!Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.