söndag 22 april 2012

Helgen var över...

Så var den helgen över då...varför går det så snabbt?Sku vila ha mera ledigt men men...haft en bra helg i alla fall :-) I fredas var det knatte disco som gällde och att hålla lite koll på dom,var bara en stund där för ja skulle ju upp till skolan på lördan,hade nå referat seminarium till kl. 12,det gick bra.Så blev det en våt skogspromenad med bästa vännerna,och kebab o franska på kvällen me en kompis till oss,och sen att-hitta-hem-åt-en-hund i larsmo :-) Idag har det varit bra oxå,sovmorgon till 10,och städning och tvätt av kläder på förmiddan,och en lång promenad i grannstaden med de bästa av de bästa :-) 1 1/2 h. i 8 graders värme och sol :-) jätteskönt!
Bjöd min vän på mat sen,lax och mos som min man köpte från marknaden på lördan-mums va det var gott!
Ikväll var vi på 2 års kalas till andra vänner här i byn,roligt roligt och en fin tårta,tog en liten bit bara ;-)
Det bästa som har hänt idag är nog att mina egna ytterbyxor gick på mig :-) inte hänt på det sista halv året :-) jihooooo!Fått använda gubbens nu så det känns bra att mina går på nu och ja kände mig smal idag,hela dräkten kändes stor :-) Det blir spännande vägning i morgon,gissar på 800 g....el. 700 g. hade gått upp förra veckan så allt som har farit ner nu känns bra!Vi fortsätter kämpa med points och motion i rätta takter :-)  nu ska ja se en film så tjingeling...hörs i moron med resultat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.