söndag 14 oktober 2012

14.10

32 år sen man blev född idag,kl.9.16 exakt :-)
Fick en puss av älskling kl. 7.45 o så for han på jakt,på bordet i köket var ett stort paket :-) vad kan det vara månne,såg vad det stod på lådan o kunde gissa rätt :-) jepp,lila gummistövlar som jag tittade på här om dan,och en påse först såg det ut som garn..jaha tänkt ja...men de va ju gullo mysso som ja å sa ja vill ha i vinter,foton kommer senare :-)
Har ställt allt klart,garnera tårtor,fixa cupcakes,sopa,vari ut o härja me na skräp,duscha och e klar att ta emot gäster :-) De närmaste kommer bara kanske nå kompisar dyker upp ikväll..
Även dagens datum är målet på min viktresa,vägde mig i morn och oj :-) Det lyste fint på vågen siffrorna,och räckna ut totalt vikten oxå :-) Har gissnings tävling på fb ;-)
Ska fota lite och lägg bilder i moron om ja hinner.Har kvällskifte då.Blev lite ändringar o jag tog ett extra skifte igår då vi inte had nån vikarie,men det gick bra sluta kl. 13 redan,och städa då ja kom hem.Fyra skiften på rad e nog tungt,men tur ja har 85% och har mera lediga dagar!
Nu ska jag duka bordet klart,vi hörs!Och SOLEN lyser idag så klart de ju min dag! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.