tisdag 30 oktober 2012

ledig dag :-)

Känns bra med en ledig dag efter fem skiften :-) sen i torsdags vari i jobb,morgon,kväll,morgon,morgon i helgen,och igår kväll i jobb men lite kortare o bara 6 timmar,men ändå många dagar efter varann.I helgen fick jag dela medicin,de var roligt men man ska nog titta noga o kolla efteråt att de blev rätt.Lärde mig några namn på medicinerna,flera som har 8-9 st. till morgonmålet ho-ho.Jag som knappt får ner en panadol :-O
Idag ska vi fara ti Sundom o hälsa på,min "syster" är hemma och så har vi med oss älgkött åt dom som de vill köpa.Väntar på att "broder" D. sa höra av sig om han skall med eller inte.Kommer att hoppa över skolan ikväll då vi far ti sundom.Men på torsdan börjar vi redan kl. 16 med föreläsning av cancerskötare.
Skit väder,regn och blåst och plusgrader idag,orkan i usa har de oxå.
Har kvällskiften denna vecka,i morgon och hela helgen o ännu måndan :-) Vi har ny chef nu oxå.
Kollade vikten igår och det ser bra ut :-) Fuskade en vecka efter jag fyllde och de steg lite men efter flera jobb skiften och lite skärpning med fusket far det sakta neråt :-) Sku gärna får far under 70 nu så ku det känns bra!
Tänk att det gått en månad sen Camilla lämnade denna jord :-( Alla saknar henne,varför uppdaterar hon inte på fb. mera?Hon e alltid grå på chatten...livet är så orättvist!

Kissorna njuter på insidan,och Salli var överlycklig att det kom snö,hoppade och rusade i snö som en kalv på grönbete! :-) ho-ho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.