fredag 29 november 2013

Idag den 29.11

Det blir skinka i moron tänkte jag

Dax att fuska lite då de e lilla jul

Dessa kex..mmmmm.....!!!

Jullistan fick vi idag,var efter den.Ser bra ut :-) Nöjd!

Halppis och k-super kvitto,varför e dom så långa?onödig text.

Ny hårfärg inför kvällen!

Sindys lilla juls gott :-)


Vak nätterna gick bra,första natten mera spring och svara på klockorna,och oroliga klienter,medan andra natten var mera lungt och stilla.Skönt att sova i egen säng i natt dock.Blev erbjuden en tredje natt men tack nej till det.Inte denna gång,kanske nästa,skulle ha vari på andra sidan dessutom.
Idag blev det en stass resa,med inköp av ett till par stödstrumpor,hårfärg,och massa mat.Var via jobbet efter jul listan eftersom ja int ska dit före tisdan och ville ha den,den såg bra ut precis som jag had lagat blev det :-) Nöjd med det!Fick ha vanligt 75 % oxå :-) Bra det!
Nu borde jag skölja ur håret och ställa mig inför kvällens julfest som jag skall på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.