måndag 4 november 2013

November månad är här!

Gäspar har just stigit upp efter att ha sovit några timmar efter vaknatten.Skulle ha kunnat döda en frass för allt ljud som han lyckades göra på f.m.,krafsa på dörren och jama o hade sig :-( Morr!
Natten gick bra,mycket spring och flera oroliga som var uppe,och att skriva på datorn tog sin tid!Men en bra stund fick vi sitta oxå :-) En trevlig kollega dessutom,skönt att bara ha en natt denna gång.
Var pigg då ja sluta så for via butiken efter lite smått,åt två smörgås o kasta mig i säng vid 8 tiden.
10 1/2 h. pass blev det i natt,nu väntar ledigt till torsdag kl. 14,då blir det 5 skift i raden igen! :-)
Ny lista borde komma i slutet av veckan och sen är en lista före jul listan och en till tills mitt avtal tar slut får se då hur det blir om jag får fortsätta eller söka nytt?

60-års kalas gick bra i helgen ca. 70 st. kom och alla nöjda,en fin fest för kära mamma blev det.Två dagar gick till det att ställa och fixa och sen had fest och städa bort efteråt.Varit mycket firas i min fam. detta år,mitt examenskaffe,syrran 30 år,mamma 60 år.

Vikten efter en fusk vecka med lite motion,och mycket kex(nåja hann int få nå tårta i lödast som tut kanske?)
och fest så blev det ändå -700 g. :-) yes!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.