måndag 11 november 2013

pustar ut!

Ryggen värker,hövo e slut,fötterna värker efter fem tunga skiften :-/ men he e ju ett jobb,ja får lön för det ja gör,trevliga arbetskollegor,roliga kommentarer av klienterna,ja får lära mig nå nytt varje dag jag får prata finska,jag trivs med vårdyrket :-) Mycket positivt ändå,men no kan de va skönt att sätta sig ner och veta att man har ledigt :-)
Ny lista fick vi i fredas,fick ett extra skifte oxå,plus två skiften på ett annat ställe :-) Tycker 75 % är lite för lite i alla fall med lönen,int sku he va na men penga behöver vi alla varje månad!
Får se hur julen ser ut?Ingen skillnad hur jag jobbar e bara med jag :-)
Å hur fortsättningen blir efter jul,för tjänsterna for till andra som varit länge i huset och det förstår jag nog!

Planer för denna vecka:Reda upp hushållet,tvätta kläder,slappa dom här två lediga dagarna,sen blir det  jobb:kväll,kväll,kväll,morgon,morgon över helgen :-) före lite ledigt.Har två nätter nästa lista oxå.
Vikten denna vecka,har fuska lite,och skriver int upp mera men resultat:-500 g.
I moron e det tre månader sen jag började:-6,4 kg. :-) NÖJD!
Jumppa eller inte ikväll?Hoppa över två gånger nu borde fara men ryggen e så bra nu just :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.